POLITICA DE RETURNARE
RETURNAREA PRODUSELOR
În cazul în care nu sunteţi mulţumit de produsul achiziţionat, îl puteţi returna în termen de 14 zile calendaristice, în conformitate cu condiţiile de vânzare de pe factură.
Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță:
Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G nr. 34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. CHELTUIELILE DE RETURNARE SUNT SUPORTATE DE CONSUMATOR.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
FORMULARUL DE RETUR
Costuri și taxe speciale pentru renunțarea la cumpărare
▶ Costurile pentru schimbul de mărimi(tur/retur) sunt suportate de consumator cu o firmă de curierat la alegere sau AVA Sting vă oferă o a doua opţiune, expedierea mărimii dorite prin firma de curierat GLS, printr-o singură plată de 40 lei(include tur/retur). Această opţiune este valabilă doar pentru schimbul de mărimi.
▶ Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Retur normal
Costuri suportate de către cumpărător:
- ▶ Costuri de retur și transport curier pentru produsul în cazul căruia cumpărătorul renunță la achiziționarea produsului în termen de 14 zile de la recepția produsului (art.14, punctul 2)
- ▶ Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, se va solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia (art.14, punctul 3)
Costuri suportate de către vânzător:
- ▶ Produs ce nu este conform cu specificațiile din oferta vânzătorului
- ▶ Produs ce nu este conform specificațiilor menționate în comanda cumpărătorului
- ▶ Produs nefuncțional în primele 48 de ore de la recepție sau colete ce prezintă deteriorări la recepție (dacă defectul de nefuncționare este semnalat în primele 48 ore de la recepție)
Renunţarea la cumpărare în termen de 14 zile este valabilă doar pentru produsele livrate prin curier. Comenzile care sunt ridicate de la sediul nostru sau livrate de firma noastră direct la clienţi prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comerţ la distanţă, întrucât pot fi vizualizate, verificate şi acceptate personal, ca fiind corespunzătoare scopului şi nevoilor clientului. De asemenea, returul produselor este posibil doar pentru persoanele fizice, conform legislaţiei în vigoare.
Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat agreat de AVA STING SRL sau la sediul firmei. Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). În cazul în care aţi achiziţionat mai multe produse de acelaşi fel, nu puteţi returna decât un singur produs desigilat, iar restul trebuie să fie sigilate. Produsele returnate trebuie să fie însoţite de formularul de retur în original şi o copie a facturii de achiziţie. În cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de către cumpărător. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisă de către vânzător (art. 13, punctele 1, 2, 3 și 4). Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport.
Important
În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ciobiri, şocuri electrice, accesorii lipsă (nesemnalate ca defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului), certificat de garanţie lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).
Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau dacă clientul a expediat produsul fără a completa formularul de retur sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decât cel agreat, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.
Excepţii
Potrivit prevederilor art.16 din OG 34/2014 nu pot fi denunțate contractele care au ca obiect furnizarea următoarelor categorii de produse:
a. Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri (nesemnalate ca defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului);
b. Produse aduse pe comenzi speciale;
c. Produse din categoria curatenie si igiena (exceptie fac dispenserele)
Litigiile apărute între utilizatorii acestui site şi AVA STING SRL se rezolvă pe cale amiabilă. În cazul în care conflictul nu este rezolvat pe cale amiabilă, competenţa revine instanţelor de judecată româneşti.
PROCEDURA DE RETUR
Dacă vă încadrați în termenii și condițiile de mai sus și doriți returnarea produsului, vă rugăm să urmați următoarea procedură:
-
1. Se completează formularul de retur iar apoi se trimite acesta prin e-mail vânzătorului la adresa vanzari@avasting.ro .
-
2. Clientul va ambala produsele în așa fel încât să nu sufere deteriorări pe timpul transportului, va adăuga în colet copie după factura și formularul de retur completat anterior.
-
3. Vânzătorul va primi coletul, va analiza marfa returnată și va informa clientul dacă marfa corespunde termenilor și condițiilor de retur.
-
4. Vânzătorul va returna suma plătită de client (mai puțin costuri legate de transport) în maxim 14 zile, în contul specificat de client în formularul de retur.